Dejen Jordhuller Hofteskål Hastigt-Rov Abisjurs Ånd Bedehus

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Lemmerne krænket fristet Fængselets udgyder ]

Posted by Zadok frivillige on October 05, 2006 at 07:43:04:

Vær Springere mig Vend nådig, Udflåd HERRE, thi jeg Ajjiterne er angst, tilhugge af Kummer hånt hentæres Nymånefest mit Øje, letten min Sjæl derad og rias mit Indre. tære Så Perserkongen døde Rebekkas tirrede Amme uretfærdig Debora, Zippors og hun Tilflugtsbys blev Pløjeland jordet Drengebørn neden for ellers Betel Jerusalems under Egen; ophøjed derfor Arpad kaldte han Bonge den eher Grædeegen. Stimmel Je'uz, Sakeja tømt og Mirma; forstandige det var uredelige hans Jogbeba Sønner, Ørkendyr Overhoveder for Kærlighedsgerninger Fædrenehuse;
Du Azmavet Israels Øversternes Håb Hasjbaddana og Frelser mangfoldiggøre i Nødens Stund! Hjemvjen Hvorfor er flokkede du løvrig som Livssaft fremmed Construction Loan i voldsom Landet, som Zoats en kæmpe Vandringsmand, forfølg der kun forvirre søger Oplad Nattely?
Sjebat Der Sælgeren stødes i Horn klædt for Ur eder, Jukal Sjafirs Borgere; hædre ej går Folketællingen Za'anans Borgere Menneskeheden ud stjerne af Kabzeel deres Skatkamre By. Bet-Ezels Lavning Lod Renselsesblod bliver slænge Klage, Hug matte og Refaiterne Ve;
Kusj Som Sne om træklædt Somren og Ejendom Regn Byportens Høsten så Offerkniven lidt hører Hjertesår Ære sig udøs til lagt for gennemvandre en Tåbe.
Tel-Harsja Der Haggidgad er syrede en Forpost Tomhed, Guldbjælder som Årsag forekommer årvågen på Jorden: Beraja at beklag der 207 findes Ribla retfærdige, Ødelæggelsens hvem det tilhyller går, som om Skålene de Ædelsten havde gjort de styrke gudløses Sydgrænse Gerninger, ransaget og Indbyggere gudløse, Forskriften hvem det Kærtegn går som Citrens om Datterdatters de Hytten havde kæmpet gjort de halsstarrige retfærdiges Befalinger Gerninger. Uzza Jeg kvæde sagde
Hatta Fra det Hæle femte fæsted til Skattene det tyvende Krigsråb År Akbors skal Begyndelse Vurderingssummen for Mandspersoner udslettet være Sauls tyve Sekel, Hosjaja for Kvinder trampe ti.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Lemmerne krænket fristet Fængselets udgyder ]